Крітерії оцінки 5 курс
Критерії оцінки знань студентів з дисципліни «травматологія та ортопедія» та «ВПХ»
Оцінка за модуль визначається як сума оцінок поточної навчальної діяльності (у балах ) та оцінки підсумкового модульного контролю (у балах), яка виставляється при оцінюванні теоретичних знань та практичних навичок відповідно до переліків, визначених программою дисципліни.
Максимальна кількість балів, що присвоюєтся студентам при засвоєнні модулю ( залікового кредиту ) - 200, в тому числі за поточну навчальну діяльність - 120 балів (60%), за результатами модульного підсумкового контролю - 80 балів (40%).
Поточний контроль здійснюєтся на кожному практичному занятті відповідно конкретним цілям з кожної теми. При оцінюванні навчальної діяльності студентів небхідно надавати перевагу стандартизованим методам контролю: тестуванню, структурованим письмовим роботам, структурованому за процедурою контролю практичних навичок в умовах, що наближені до реальних.
Оцінюваная поточної навчальної діяльності:
Вага кожної теми в межах одного модуля має бути однаковою і визначаєтся кількістю тем в модулі. Оцінювання поточної навчальної діяльності студентів описується у робочій навчальній програмі з дисципліни.
При засвоєнні кожної теми модуля за поточну навчальну діяльність студенту виставляються оцінки за 4-ри бальною традиційною шкалою, які потім конвертуються у бали в залежності від кількості тем у модулі. В програмі була застосована така система конвертації традиційної системи оцінки у бали:
Максимальна кількість, яку може набрати студент при вивченні модуля дорівнює 120 балам. Вона вираховується шляхом множення кількості балів, що відповідають оцінці "5", на кількість тем у модулі з додаванням балів за індивідуальну самостійну роботу.
Мінімальна кількість балів; яку може набрати студент при вивченні модуля, вираховується шляхом множення кількості балів, шо відповідають оцінці "3", на кількість тем у модулі.
Оцінювання індивідуальної самостійної роботи студентів
(індивідуальних завдань).
Кількість балів за різні види індивідуальної самостійної роботи студента (СРС) залежить від її обсягу і значимості, але не більше 3 балів за усі види СРС. Ці бали додаються до суми балів набраних студентом за поточну навчальну діяльність.
Оцінювання самостійної роботи.
Оцінювання самостійної роботи студентів, яка передбачена в темі поряд з аудиторною роботою, здійснюється під час поточного контролю теми на відповідальному аудиторному занятті.
Оцінювання тем, які виносяться лише на самостійну роботу і не входять до тем аудиторних навчальних занять, контролюється при підсумковому модульному контролі.
Підсумковий модульний контроль.
Підсумковий модульний контроль здійснюється по завершенню вивчення всіх тем модуля на останньому контрольному занятті з модуля.
До підсумкового контролю допускаються студенти, які виконали всі види робіт, передбачені навчальною програмою, та при вивчені модуля набрали кількість балів, не меншу за мінімальну.
Форма проведення підсумкового контролю має бути стандартизованою і включати контроль теоретичної і практичної підготовки. Конкретні форми підсумкового модульного контролю визначаються у робочій програмі.
Максимальна кількість балів підсумкового модульного контролю дорівнює 80.
Підсумковий модульний контроль вважається зарахованим, якщо студент набрав не менше 50 балів.
Оцінювання дисципліни.
Бали з дисципліни для студентів, які успішно виконали програму з дисципліни, конвертується в традиційну чотирибальну шкалу за абсолютними критеріями як наведено нижче у таблиці.